آموزش جامع جاوا اسکریپت

لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

جاوااسکریپت چیست؟

ابتدایی‌ترین سوال این است که جاوااسکریپت چیست؟ و چه کاری انجام می‌دهد؟ اگر هیچ درکی از این موضوع ندارید باید گفت جاوااسکریپت را می‌توان به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی همه فن حریف شناخت که با استفاده از آن شما می‌توانید هم بخش ظاهر وبسایت خود و هم بخش Back-End سایت خود را با آن توسعه دهید.

در این قدم از آموزش جاوااسکریپت شما برای آنکه بتوانید در بخش Front-End یا ‌Back-End کار کنید ابتدا باید به درستی خود جاوااسکریپت را یاد بگیرید و دقیقا هدف ما در اینجا این است که مقدمات جاوااسکریپت را به شکل کامل و جامع به شما آموزش دهیم.

پیش‌نیاز یادگیری جاوااسکریپت؟

در ابتدا باید برای خودتان مشخص کنید که تصمیم شما از یادگیری جاوااسکریپت چیست؟ اگر تصمیم دارید با آموزش جاوااسکریپت تبدیل به یک Front-End کار شوید قطعا نیاز است برای یادگیری جاوااسکریپت ابتدا HTML را به شکل کامل یاد بگیرید و مقداری هم CSS بلد باشید.

اما اگر تنها تصمیم دارید که در سمت Back-End از جاوااسکریپت استفاده کنید می‌توانید این دو مورد را نادیده بگیرید، البته پیشنهاد ما برای شما این است که جدایی از تصمیم شما برای Frontend یا Backend در ابتدا HTML را یاد بگیرید و مقداری هم با CSS آشنایی داشته باشید تا بتوانید در آینده بدون مشکل از جاوااسکریپت در قسمتی که مورد نظرتان است استفاده کنید.

اگر با HTML و CSS آشنا نیستید می‌تواند از طریق گام‌های یادگیری طراحی وب این دو را به شکل کاملا رایگان آموزش مشاهده کنید.

چرا باید جاوااسکریپت یاد گرفت؟

در حال حاضر اگر شما تصمیم دارید یک طراح و برنامه‌نویس وب شوید بدون شک نیاز به آموزش جاوااسکریپت دارید. امروزه به واسطه کتابخانه‌ها و فریمورک‌های مختلف بسیار زیاد، جاوااسکریپت می‌تواند وبسایت‌هایی با ظاهر پیشرفته و بسیار کاربردی ایجاد کند که البته برای این موضوع در ابتدا شما باید جاوااسکریپت را فرا بگیرید.

برای اینکه این موضوع برای شما ملموس‌تر شود تنها کافی است که سری به وبسایت‌های فریلنسری و کاریابی در ایران و جهان بزنید، قطعا به سرعت متوجه خواهید شد که به چه میزانی جاوااسکریپت در دنیا خواهان دارد و اگر شما بتوانید در این حوزه به یک حرفه‌ای تبدیل شوید، بدون شک کارهای زیادی برای انجام خواهید داشت.

نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • مباحث مقدماتی
  • مباحث پیشرفته
  • پروژه فروشگاهی

محتوای دوره

فصل اول
توضیح فصل اول در اینجا

فصل دوم
توضیح فصل دوم در اینجا

فصل سوم
توضیح فصل سوم

فصل چهارم
توضیح فصل چهارم

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است
مشاوره تلفنی رایگان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.